Het nieuwe pand is wind- en waterdicht! Dit betekent dat de doorbraak inmiddels is gemaakt naar de werkplaats!
Heel fijn om wat extra ruimte te hebben in deze drukke periode v/h jaar!
De nieuwe kantine is nu duidelijk zichtbaar, en geloof me; het wordt mooi!!
Bekijk het filmpje via onderstaande link.
Filmpje update uitbreiding juni
